Jeudan A/S: Forløb af ordniær generalforsamling 9. april 2018

Udgivet den 09-04-2018  |  kl. 16:33  |

Forløb af Jeudans ordinære generalforsamling 9. april 2018

Jeudans ordinære generalforsamling godkendte i dag årsrapporten for 2017, herunder den foreslåede resultatdisponering. Generalforsamlingen vedtog således bestyrelsens forslag om udbetaling af udbytte på DKK 12,00 pr. aktie á DKK 100.

Generalforsamlingen godkendte bestyrelsens forslag om bestyrelsens vederlag og udvalgshonorarer for 2017, ligesom generalforsamlingen fornyede bestyrelsens bemyndigelse til - indtil næste ordinære generalforsamling - at lade Selskabet erhverve og besidde egne aktier op til 10 % af selskabskapitalen.

Generalforsamlingen genvalgte adm. direktør Niels Jacobsen, adm. direktør Claus Gregersen, direktør Tommy Pedersen, investor relations-chef Søren B. Andersson og professionelt bestyrelsesmedlem Helle Okholm til bestyrelsen.

Som revisor genvalgte generalforsamlingen Deloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab.

Efter generalforsamlingen konstituerede bestyrelsen sig med Niels Jacobsen som formand og Claus Gregersen som næstformand.

Yderligere oplysninger:
Niels Jacobsen, bestyrelsesformand, tlf. 4035 2000

Jeudan A/S, Bredgade 30, 1260 København K, tlf. 7010 6070.

Jeudan er Danmarks største børsnoterede ejendoms- og servicevirksomhed. Koncernen investerer i og driver større kontor-, bolig- og detailejendomme i København. Koncernen tilbyder et bredt udbud af ejendomsrelaterede rådgivnings-, service- og bygningsydelser. Strategien sigter mod fortsat vækst og lønsomhed, baseret på værdierne ordentlighed, dygtighed og tilgængelighed. Koncernen har 500 medarbejdere. Jeudans aktier er noteret på Nasdaq Copenhagen (JDAN). www.jeudan.dk.

296

Source: Jeudan A/S via Globenewswire

Strategier du kan handle

Navn

+/-(%)

16:50:01

18:34:01

16:50:01

18:34:01

Social Copy trading - kopier handler fra ovenstående strategier så de eksekveres live på din egen konto.
Læs mere her.