Carlsberg køber salgsrettigheder i Singapore Indoor Stadium
Carlsberg er blevet den officielle øl i Singapore Indoor Stadium (SIS). Bryggerikoncern har fået rettighederne i arenaen til at sælge øl og cider, som importeres til Singapore, herunder Carlsberg Green Label, Carlsberg Gold, Kronenbourg 1664, Kronenbourg 1664 Blanc og Somersby.
Hertil kommer rettigheder til markedsføring i spillearenaen, som er en del af Singapores Sportsområde.
- Vi er meget stolte over at være blevet udnævnt som officiel øl af Singapores førende multisports- og underholdningsstadion. Vi ser frem til at styrke vores tilstedeværelse ved fremtidige events, udtaler chef for Carlsberg Singapore Bart Lim til nyhedsmediet Sportspromedia.
SIS' administrerende direktør Mark Collins tilføjede, at arenaen også var glad for aftalen.
- Vi er glade for at have Carlsberg om bord som den officielle øl partner i Singapore Indoor Stadium. Tilstedeværelsen af et af de mest kendte ølmærker vil sikre, at besøgende i Singapore Indoor Stadium vil få en bedre oplevelse ved forskellige arrangementer, hvor der bliver serveret alkohol, siger Mark Collins.
Carlsberg slutter sig til Mastercard og Jack Daniels som ligeledes er sponsor af SIS.
Mest læste lige nu
Seneste nyheder
- 1 af 1188
- næste ›