Carli Gry introducerer Quick To Market produktserie

Udgivet den 19-06-2000  |  kl. 10:32  |  

København--19. juni--NetPosten--Carli Gry lancerer den 1. juli 2000 sin Quick To Market produktserie, som omfatter både Jackpot, Cottonfield og Peak Performance produktlinier. Dette er i overensstemmelse med den udmeldte strategiplan.

Samtidig med denne lancering ibrugtager Carli Gry sin eCommerce Business-To-Business løsning, som i første omgang testes i Danmark og Sverige.

Levering og fakturering af Carli Gry's efterårsvarer for Jackpot, Cottonfield og Peak Performance er påbegyndt i Carli Grys nye IT-system som planlagt. I efterårskollektionen er Cut Make Trim produktionsandelen som planlagt reduceretr fra ca. 30 pct. i 1999 til under 10 pct. for Jackpot og Cottonfield. Samtidig er antallet af leverandører mindsket til under 100.

Disse tiltag ændrer ikke resultatforventningerne for indeværende år.

Desuden meddeler selskabet, at ledelsen har iværksat en sondering om indgåelse af samarbejde med andre på logistikområdet, og foranalyserne har vist mulighed for væsentlige besparelser ved outsourcing og samarbejde. Beslutningen vil blive taget i dette regnskabsår og vil kunne få en positiv resultateffekt allerede fra 2001.

Udgivet af: NPinvestordk