Columbus lancerer ny global supportservice

Udgivet den 30-01-2013  |  kl. 05:59  |  

Den danske konsulentvirksomhed Columbus lancerer en ny verdensomspændende døgn-supportservice med navnet ColumbusCare.

Det nye ved ColumbusCare er, at det er en global supportservice, hvor et beredskab af kompetente, specialiserede konsulenter sidder klar døgnet rundt til at hjælpe kunderne. Konsulenterne taler kundernes sprog, kender kundernes løsninger, og de har adgang til al relevant dokumentation. Derfor kan de hjælpe med både at løse konkrete og akutte problemer i forretningsapplikationer og at udvikle og optimere forretningssystemerne.

 - Kompetent support er helt afgørende for virksomheders forretningsdrift, og det er afgørende, at problemer bliver løst, så snart de opstår. De kundebehov satte vi os for at opfylde og indsamlede derfor de bedste systemer og praksis fra vores datterselskaber. Sådan blev ColumbusCare til, fortæller vicedirektør for Services hos Columbus Steen Hybschmann.

ColumbusCare udbydes til en fast årlig abonnementspris, hvor kunder kan vælge efter behov: Essential, Advantage og Premier.

- Det betyder, at der er ro på økonomien, og at der ikke pludselig kommer uventede regninger, lyder det fra Steen Hybschmann, som tilføjer, at han forventer, at alle Columbus' nuværende kunder vil tegne et abonnement på én af de tre supportservicer, og at der i løbet af 2013 vil komme flere nye kunder til. 

ColumbusCare henvender sig til alle virksomheder, der har forretningsapplikationer baseret på Microsoft Dynamics. Det gælder både kunder, der opererer nationalt og multinationale kunder. 

Udgivet af: Aktiefokus