Krisen flytter forbrugere til nettet
Krisen har med ét slag gjort den danske forbruger mere prisbevidst. Sammen med en større bekvemmelighed og tryghed ved onlinekøb betyder det, at handlen på internettet ikke er ramt af krisen. Snarere tværtimod. Således har Danmarks største internetforretning oplevet en markant fremgang.
- Krisen har flyttet langt flere almindelige danskere over til nethandel. Hvor nethandel for år tilbage i højere grad var forbeholdt garvede netbrugere, kan vi mærke, at flere og flere helt almindelige danskere er tiltrukket af vores konkurrencedygtige priser, sikkerhed og sortiment, fortæller Torben Mouritsen, der er administrerende direktør i wupti.com
wupti.com har vundet store markedsandele fra den traditionelle del af branchen. Lige nu viser de seneste tal fra oktober måned, at wupti.com i relative tal omsætter cirka dobbelt så meget om måneden som branchen for forbrugerelektronik og hårde hvidevarer generelt set.
Mest læste lige nu
Seneste nyheder
- 1 af 1186
- næste ›