Codan får adgang til Coop-kunder
Danmarks tredjestørste forsikringsselskab, Codan, har netop indgået et strategisk samarbejde med landets største detailvirksomhed, Coop.
Gennem samarbejdet får Codan adgang til at tilbyde privatforsikringer til FDB's knap 1 mio. medlemmer, der er tilmeldt fordelsprogrammet CoopPlus, mens Coop kan tilbyde sine kunder fordelagtige forsikringsprodukter.
Samarbejdet realiseres gennem CoopPlus, der er detailvirksomhedens fordelsprogram målrettet medlemmer af foreningen FDB, der ejer Coop Danmark.
Her får Codan mulighed for at målrette produkterne husforsikring, indboforsikring, ulykkesforsikring og bilforsikring til de knap 1 mio. danskere.
- Aftalen giver os mulighed for at tilbyde medlemmer, der er tilmeldt CoopPlus, et skræddersyet tilbud på deres forsikringer. Dermed får vi mulighed for yderligere at segmentere vores tilbud til nye og eksisterende kunder, siger Affinity Direktør Otto Thind, der er ansvarlig for Codans Partnerskaber.
Hvert køb af forsikringerne Hus, Indbo, Ulykke og Bil hos Codan udløser ekstra PlusPoint til de medlemmer, der er med i CoopPlus. PlusPointene kan sidenhen omsættes til nye varer som fx elektronik, vin, legetøj mv. Ligeledes kan medlemmerne opnå bonus op til 20 procent ved køb af forsikringer og ved ingen skader.
- Vi ønsker hele tiden at udvikle CoopPlus, så medlemmerne får flere og flere fordele, der øger værdien af deres medlemskab af FDB. Samarbejdet med Codan er et stærkt tilbud, hvor man opsparer PlusPoint oveni købet af forsikringer af god kvalitet, siger Kim Fürstling, der er salgs- og partnerchef hos Coop
Mest læste lige nu
Seneste nyheder
- 1 af 1189
- næste ›