Copenhagen Network A/S - Forløb af ekstraordinær generalforsamling 4. oktober 2016

Udgivet den 04-10-2016  |  kl. 11:55  |

Den 4. oktober 2016 kl. 10.00 afholdtes ekstraordinær generalforsamling i Copenhagen Network A/S, CVR nr. 26 68 56 21, på selskabets adresse Tingskiftevej 5, 2900 Hellerup, med følgende dagsorden:

1.     Valg af medlem til bestyrelsen

2.     Kapitalnedsættelse

3.     Eventuelt

Bestyrelsen bød velkommen og oplyste, at bestyrelsen i overensstemmelse med vedtægternes pkt. 7.8 havde udpeget advokat Simon Falbe-Hansen til dirigent.

Dirigenten konstaterede, at den ekstraordinære generalforsamling i overensstemmelse med vedtægterne havde været varslet ved e-mails til navnenoterede aktionærer, som har udtrykt ønske om indkaldelse via mail, ved indrykning på selskabets hjemmeside og Erhvervsstyrelsens IT system og ved fondsbørsmeddelelse. Dirigenten konstaterede, at indkaldelsen, oplysningen om det samlede antal kapitalandele og stemmerettigheder på datoen for indkaldelsen, de dokumenter, der skal fremlægges på generalforsamlingen, dagsorden og de fuldstændige forslag, formularer, der skal anvendes ved stemmeafgivelse ved fuldmagt og stemmeafgivelse pr. brev m.v. har været fremlagt på selskabets hjemmeside i de seneste 3 uger før generalforsamlingens afholdelse. Dirigenten konstaterede under henvisning hertil og med de tilstedeværendes tilslutning, at generalforsamlingen var lovlig indkaldt, og at generalforsamlingen var beslutningsdygtig og indvarslet i henhold til dagsordenens punkter.

Dirigenten gennemgik dagsordenen og oplyste i den forbindelse, at forslagene under dagsordenens punkt 1 krævede simpelt flertal mens punkt 2 kunne vedtages med 2/3 af såvel de afgivne stemmer som af den del af selskabskapitalen som  var repræsenteret på generalforsamlingen.

På generalforsamlingen var i alt nominelt DKK 1.356.304 repræsenteret svarende til 36,96 % af den stemmeberettigede aktiekapital.

Ad dagsordens punkt 1.

Der var foreslået nyvalg til bestyrelsen af  Marc Jeilman, idet Mikael Voss Mogensen var fratrådt bestyrelsen. Generalforsamlingen vedtog valget enstemmigt uden afstemning. Umiddelbart efter generalforsamlingen konstituerede bestyrelsen sig fortsat med Thomas Schioldan Sørensen som formand.

Ad. dagsordens punkt 2

Dirigenten præsenterede det fremlagte forslag om at nedsætte selskabets kapital med DKK 2.935.334,08 (kurs 100) fra DKK 3.669.167,60 til DKK 733.833,52 til henlæggelse til en særlig reserve jf. selskabslovens § 188, stk. 1., nr. 3. Kapitalnedsættelsen skulle gennemføres ved en nedsættelse af hver kapitalandels nominelle størrelse fra DKK 0,1 til DKK 0,02. Generalforsamlingen vedtog forslaget med enstemmigt med samtlige stemmer.

Ad dagsordenens punkt 3

Det blev foreslået at selskabet ved næste generalforsamling ændrede navn til Network Capital Group Holding A/S.

Herefter forelå der ikke yderligere til behandling, og dirigenten konstaterede herefter, at dagsordenen var udtømt, og at samtlige forslag var blevet vedtaget enstemmigt med samtlige stemmer. Dirigenten erklærede herefter generalforsamlingen for hævet, og bestyrelsesformanden takkede forsamlingen for deres deltagelse.

Som dirigent

Advokat Simon Falbe-Hansen

Copenhagen Network A/S

Direktør Jacoob Rudkjær Nielsen