Rockwool / Berlingske: Nye produkter giver jackpot
Rockwool er på vej til rekordindtjening fra salget af andre produkter end isolering. Ny strategi skal sikre fremgang i salget til gartnerier, indretningsdesignere og bilproducenter, skriver Berlingske Business onsdag morgen.
- Ikke-isoleringssalget udgør nu små 20 pct. af omsætningen i Rockwool og bidrager med 30 pct. af indtjeningen. Produkterne er mere profitable end isoleringsprodukterne. Sådan skal det fortsætte med at udvikle sig, efterhånden som vores andel af Rockwools omsætning stiger, siger adm. direktør i Rockwool System Division Hermann Voortman til Berlingske Business.
Rockwool System Divisions omsætning var i 2011 på 2,5 mia. kr., og ifølge avisen er det ambitionen, at divisionen skal vokse omkring 10 pct. om året, hvilket vil være hurtigere end resten af Rockwool-koncernen.
Mest læste lige nu
Seneste nyheder
- 1 af 1176
- næste ›