Demant: Philips Hearlink-apparater nu i handel på ni markeder

Udgivet den 16-10-2019  |  kl. 16:23  |  
Arkiv: Foto

Demants samarbejde med den hollandske elektronikkæmpe Philips om høreapparater, der sælges som Philips Hearlink, er nu kommet så langt, at produkterne er på hylderne på ni forskellige markeder.

Det gælder USA, Canada, Storbritannien, Frankrig, Spanien, Australien, Mexico, Sydkorea og Taiwan.

Det fortæller Demant i forbindelse med sin præsentation i forbindelse med denne uges EUHA-messe i Nürnberg onsdag eftermiddag.

Demant og Philips har planer om at fortsætter udrulningen af produkterne i resten af 2019 og i 2020, så der vil komme en lang række flere lande til.

Ved dette års EUHA-messe kan man også for første gang på en offentlig messe se Philips Hearlink-produkterne udstillet, og den mulighed skal Demant bruge til at forsøge at generere nye kunder til den del af forretningen.

Håbet med samarbejdet er, at Philips-brandet kan tiltrække kunder, der mener at kunne hente effekt af brandet i form af bedre tiltrækning af kunder til deres høreklinikker.

- Der følger rigtig meget brandværdi med produkterne, som kunderne kan bruge i deres markedsføring, siger Søren Nielsen, der er administrerende direktør hos Demant, ved onsdagens præsentation.

/ritzau/FINANS

Mikkel Brix Kvols

Tags:  Shares❯ 

Relaterede nyheder