GN Resound "skjulte" produktlancering ved EUHA-præsentation
GN Store Nords høreapparatforretning, GN Resound, tog overskrifter med sin præsentation af verdens første "Made for iPhone"-høreapparat, Resound Linx, ved selskabets EUHA-præsentation onsdag formiddag.
Hvad der ikke blev nævnt ved præsentationen var, at GN Resound ligeledes har opdateret produktporteføljen på Super Power-området, der dækker produkter til meget svært hørehæmmede.
GN Resounds udstilling på messen afslørede nemlig, at det danske selskab også har lanceret det såkaldte Resound Magna, der er et lavprisprodukt i klassen Super Power, som ellers ikke har været opdateret de seneste år.
Det er dog ikke for decideret at gemme historien fra offentligheden, at GN Resound valgte at udelade lanceringen fra sin præsentation, men snarere et spørgsmål om prioritering.
- Vi har sådan set også solgt historien, men det er et spørgsmål om, hvilket forum, man skal gøre det i. Hvis du eksempelvis kigger på Asien og Stillehavsområdet, så er det her et vældig vigtigt produkt. Kigger du tilbage over de seneste to år, har vi haft to store huller i vores produktportefølje. Det ene er Super Power, og det andet er Pediatrics (høreapparater til børn, red.). De huller har vi delvist lukket nu med Resound Magna og et højprisprodukt for Pediatrics, siger Lars Viksmoen, der er administrerende direktør for GN Resound, i et interview med Ritzau Finans i forbindelse med EUHA-messen i Nürnberg.
GN Resound-direktøren fortæller samtidig, at der helt sikkert kommer flere produkter i Super Power-serien senere - uden at sætte tidshorisont på.
/ritzau/FINANS
Mikkel Brix Kvols +45 33 30 03 35 Ritzau Finans, E-mail:finans@ritzau.dk, www.ritzaufinans.dk
Mest læste lige nu
Seneste nyheder
- 1 af 1188
- næste ›