Sæson for storudsalg af flybilletter
Hos SAS sker det fire gange om året, at selskabet sætter omkring 1 million flybilletter til salg til lavpris. Det er den såkaldte overskudsproduktion af flysæder på økonomiklasse, der bliver afsat i markedet til priser, der er noget lavere, end hvad man ellers oplever hos det skandinaviske luftfartsselskab.
Det skriver check-in.dk.
Hos tyske Lufthansa hedder kampagnen "Dream Sale" og omfatter først og fremmest en række destinationer i Asien og Nordamerika.
Også hollandske KLM, der flyver direkte til Amsterdam fra København, Billund og Aalborg vil være med i priskampen. Her hedder kampagnen "PACK & GO".
Hos British Airways hedder kampagnen "Big Sale", og her er der bestillingsfrist helt frem til den 12. september og afrejse umiddelbart frem til 28. marts 2012. Der er omkring 40 interkontinentale destinationer i kampagnen med hovedvægten på Nordamerika.
Mest læste lige nu
Seneste nyheder
- 1 af 1185
- næste ›