Vestas indvier servicecenter i Spanien
Vestas Mediterraneans Customer Service Centre i Zaragoza i Spanien bliver officielt indviet den 21. september 2006 kl. 13:00, fremgår det af en pressemeddelse.
Centret vil blive officielt åbnet, når Ministeren for industri, handel og turisme fra Aragon-regeringen afslører en mindeplade i receptionsområdet. Adskillige andre politikere og repræsentanter fra den lokale og den regionale administration vil være til stede ved åbningen.
Vestas Mediterraneans nyligt etablerede Customer Service Centre vil yde service til alle landene i Middelhavsområdet. Etableringen af et nyt Customer Service Centre, som skal dække hele Middelhavsregionen er i tråd med Vestas The Will to Win-strategi, som bl.a. siger, at Vestas skal være tættere på sine markeder.
Centret omfatter et overvågningscenter, hvorfra Vestas døgnet rundt overvåger mere end 2.000 vindmøller i Middelhavsregionen - og antallet af møller under overvågning er stigende. Centret indeholder ligeledes et træningscenter, som løbende uddanner Vestas personale i regionen inden for områderne drift, service og vedligeholdelse for hele tiden at kunne yde den bedste service til vores kunder.
Derudover vil Customer Service Centre i La Muela, Zaragoza, fungere som centrallager for komponenter og reservedele til de Vestas-vindmøller, som er placeret i hele Middelhavsområdet.
Følgende medlemmer fra Vestas topledelse vil ligeledes være til stede ved den officielle åbning: Finn Strøm Madsen, adm. direktør for Technology R&D, Vestas Wind Systems, Ebbe Funk, adm. direktør for Vestas Mediterranean, og Thomas Kirk Jepsen, chef for Project & Technology og Customer Service i Vestas Mediterranean.
Mest læste lige nu
Seneste nyheder
- 1 af 1189
- næste ›