Aller Media refokuserer sine digitale satsninger
Aller Media refokuserer og omprioriterer nu sin digitale strategi, og vil satse mere på de sites, hvor trafikken kan omsættes til indtjening. Fremover vil de mange forskellige sites i Aller Netværk få klart definerede positioner. Nogle sites vil være klassiske indholdssites med annoncepotentiale, mens andre sites vil blive rene shoppingsites eller såkaldte funktionssites og vil eksempelvis fungere som indgang til Aller Medias store arkiver inden for madopskrifter og aktuelle TV-guides.
- Vores oprindelige strategi om at satse på flere digitale indtægtskilder end bannerannoncer har vist sig at være rigtig, og det er den udvikling, vi nu følger op med endnu større fokus på indtjeningskilderne. Vi har investeret betydelige ressourcer i det digitale område i løbet af de sidste år og har opnået gode resultater. Vi er den 10. største udgiver på nettet ifølge FDIM listen og har flere brugere på vores websites end vores direkte konkurrenter tilsammen. Nu skal vi omsætte vores erfaringer med at drive trafik til at tjene flere penge, siger Jesper Ulsø, kommerciel direktør i Aller Media.
Mest læste lige nu
Seneste nyheder
- 1 af 1178
- næste ›